Әдістемелік жұмыстар » Страница 7 » Т.Рысқұлов атындағы №9 жалпы білім беретін орта мектебі
Талғар ауданы білім бөлімінің
Т.Рысқұлов атындағы
жалпы білім беретін орта мектебі
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 2-27-62
Есепші бөлімі:
+7(72774) 2-27-62
Нашар көрушілер
нұсқасы
Сабақты зерттеу – тәжірибені жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл
23
январь
2021
Сабақты зерттеу – тәжірибені жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық
Дүкенбаева Сәлима Ерғалиқызы Еңбек өтілі: 17 жыл Жұмыс орны: Алматы облысы, Талғар қаласы, Т.Рысқұлов атындағы №9 жалпы білім беретін орта мектеп Қызметі: МД оқу ісі жөніндегі орынбасары ШЕБЕР - СЫНЫП ЖОСПАРЫ: ТАҚЫРЫБЫ: Сабақты зерттеу – тәжірибені жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТІ:  Көшбасшылық қызметте жалпы және кәсіби құзырлықты қалыптастыруда «Сабақты зерттеу» үдерісін қолдану туралы тәжірибе алмасу;  Сабақты зерттеу үдерісі туралы өз
Коучинг: "Қарым-қатынастық құзыреттілігі"
21
январь
2021
Коучинг: "Қарым-қатынастық құзыреттілігі"
Коучинг: "Қарым-қатынастық құзыреттілігі" Мақсаты: Қарым-қатынастық құзіреттілігі туралы түсінік қалыптастыру, қарым-қатынас деңгейін сауалнама арқылы анықтау Табыс критерийлері: Қарым-қатынастық құзіреттілігі туралы түсінік қалыптасады, қарым-қатынас деңгейі сауалнама арқылы анықталады Эвалюация: Коучинг сессия жоспарлары, ресурстар Коучинг барысы: І. Кіріспе "Адамның басшысы - ақыл, шолушысы - ой, жетекшісі - талап, қорғаушысы - сабыр, сынаушысы - халық, таусылмайтыны - арман, ең қымбаттысы -
Коучинг: "Қарым-қатынастық құзыреттілігі"
21
январь
2021
Коучинг: "Қарым-қатынастық құзыреттілігі"
Коучинг: "Қарым-қатынастық құзыреттілігі" Мақсаты: Қарым-қатынастық құзіреттілігі туралы түсінік қалыптастыру, қарым-қатынас деңгейін сауалнама арқылы анықтау Табыс критерийлері: Қарым-қатынастық құзіреттілігі туралы түсінік қалыптасады, қарым-қатынас деңгейі сауалнама арқылы анықталады Эвалюация: Коучинг сессия жоспарлары, ресурстар Коучинг барысы: І. Кіріспе "Адамның басшысы - ақыл, шолушысы - ой, жетекшісі - талап, қорғаушысы - сабыр, сынаушысы - халық, таусылмайтыны - арман, ең қымбаттысы -
"Бастауыш" бірлескен зерттеу тобы мүшелерінің таныстырылымы
19
январь
2021
"Бастауыш" бірлескен зерттеу тобы мүшелерінің таныстырылымы
"Бастауыш" бірлескен сабақты зерттеу тобы мүшелерінің таныстырылымы Топ жетекшісі: Қаратаева Айнұр Сыныбы: 2 Б
«Компас» бірлескен сабақты зерттеу тобы жұмысы туралы таныстырылым
19
январь
2021
«Компас» бірлескен сабақты зерттеу тобы жұмысы туралы таныстырылым
«Компас» бірлескен сабақты зерттеу тобы жұмысы туралы таныстырылым Топ жетекшісі: Долқын Құрманбек
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің апталығы
16
январь
2021
Гуманитарлық пәндер бірлестігінің апталығы
2021жылдың 18-23 қаңтар аралығында қазақ тілі мен әдебиеті және тарих бірлестігінің апталығы өтеді. Апталық әйгілі педагог, ағартушы, жазушы, ақын, этногроф Ыбырай Алтаринның 180 жылдығына арналады. Апталық аясында Ыбырай атамыздың шығармалары нәсихатталып, тарихы баяндалады.
Эстетикалық пән бірлестігінің апталығы
19
октябрь
2020
Эстетикалық пән бірлестігінің апталығы
Т.Рысқұлов атындағы №9 мектепке дейінгі шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектеп Эстетикалық пәндер бірлестігінің онкүндігінің жоспары. Тақырыбы:                    «Өнерлінің қолы алтын» Мақсаты: Білімділік:                        Шеберлікке, өнерге ынтасын арттыру.          Дамытушылық:             Оқушылардың эстетикалық сауаттылық білімдерін дамыту.  Тәрбиелілік:                     Рухани адамгершілікке патриоттық, ұлттық негізде тәрбиелеу. № Атқарылатын жұмыстар Сабақ  өту орны,
Ғылыми-әдістемелік жұмыстарының жылдық жоспары
01
сентябрь
2020
Ғылыми-әдістемелік жұмыстарының жылдық жоспары
Т.Рысқұлов атындағы №9 жалпы білім беретін орта мектеп Ғылыми-әдістемелік жұмыстарының жылдық жоспары  2020-2021 оқу жылы Мектептің әдістемелік тақырыбы : Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үдерісін дамыту         Ғылыми-әдістемелік жұмыс мақсаты: Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім тәрбие беру үрдісіне енгізіп, жетілдіру; Шығармашылық топтардың  жаңа жүйені енгізу және жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту,