21
январь
2021
Коучинг: "Қарым-қатынастық құзыреттілігі"
Коучинг барысы:
І. Кіріспе
"Адамның басшысы - ақыл, шолушысы - ой, жетекшісі - талап, қорғаушысы - сабыр, сынаушысы - халық, таусылмайтыны - арман, ең қымбаттысы - ар сақтау, бәрінен ардақтысы - өмір сүру, соның ішінде ең тәттісі - сыйластық." Төле Би
ІІ. Психологиялық тренинг. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.
ІІІ. Жұптық тапсырма.
Әріптесіңіздің жағымды жақтарын сипаттап таныстырыңыз!!!
“Жүрегімнің түбіне терең бойла,
Мен бір жұмбақ адаммын оны да ойла.» Абай
ІҮ. Пікіралмасу
1. Абайдың қарасөздері арқылы не түсінуге болады?
Қырық бірінші сөз
Қазаққа ақыл берем, түзеймін деп қам жеген адамға екі түрлі нәрсе керек.
Қазақты я қорқытпай, я параламай, ақылменен не жырлап, не сырлап айтқанымен ешнәрсеге көндіру мүмкін емес. Етінен өткен, сүйегіне жеткен, атадан мирас алған, ананың сүтімен біткен надандық әлдеқашан адамшылықтан кетірген. Өздерінің ырбаңы бар ма, пыш-пышы бар ма – осыдан басқа дүниеде еш қызық жоқ деп ойлайды, ойласа да бұрыла алмайды, сөз айтсаң түгел тыңдап тұра алмайды, не көңілі, не көзі алаңдап отырады. Енді не қылдық, не болдық!!!
Жиырма үшінші сөз
Біздің қазақты оңдырмай жүрген бір қуаныш, бір жұбаныш.
Оның қуанышы – елде бір жаманды тауып, я бір адамның жаманшылығы шықса, қуанады. Айтады: құдай пәленшеден сақтасын, о да адаммын деп жүр ау, оның қасында біз сәулелі кісі емеспіз бе, оған қарағанда мен таза кісі емеспін ба деп.
Енді жұбанышы – жалғыз біз бе, елдің бәрі де сүйтіп ақ жүр гой: көппен көрген ұлы той, көппен бірге болсақ болады да деген сөзді жұбаныш қылады.
2. Қарым-қатынас құзіреттілігін қалай түсінеміз?
Ү. Рефлексия
Құрметті әріптестер!!! Өзін-өзі реттеу моделін тағы да еске алып, мағынасына үңілсек. Және өзіміздің реттеу керек тұстарымызға мән берсек.
Бүгінгі коучингке қатысушыларғы үлкен алғысымды білдіремін. Сондай-ақ Абайдың 25-ші сөзіне назар аударсақ. Жалпы ары қарай қалай қарым-қатынас жасауға болады, өзіміздің құзіреттілік дағдыларымызды қалай қалыптастыруға болатынын ойластыра жүрсек.
Жиырма төртінші сөз
Біздің қазақтың достығы, дұшпандығы, мақтаны, мықтылығы, мал іздеуі, өнер іздеуі, жұрт тануы ешбір халыққа ұқсамайды. Бірімізді біріміз аңдып, жаулап, ұрлап, кірпік қақтырмай отырғанымыз.Өстіп, жер жүзіндегі жұрттың қоры болып, бірімізді біріміз аңдып өтеміз бе? Жоқ, қазақ ортасында да ұрлық, өтірік, өсек, қастық қылып, өнерді, малды түзден, бөтен жақтан түзу жолмен іздеп, өрістерлік күн болар ме екен? Әй не болсын! Бірін-бірі құртпай, құрымай тыныш таба ма?
І. Кіріспе
"Адамның басшысы - ақыл, шолушысы - ой, жетекшісі - талап, қорғаушысы - сабыр, сынаушысы - халық, таусылмайтыны - арман, ең қымбаттысы - ар сақтау, бәрінен ардақтысы - өмір сүру, соның ішінде ең тәттісі - сыйластық." Төле Би
ІІ. Психологиялық тренинг. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.
ІІІ. Жұптық тапсырма.
Әріптесіңіздің жағымды жақтарын сипаттап таныстырыңыз!!!
“Жүрегімнің түбіне терең бойла,
Мен бір жұмбақ адаммын оны да ойла.» Абай
ІҮ. Пікіралмасу
1. Абайдың қарасөздері арқылы не түсінуге болады?
Қырық бірінші сөз
Қазаққа ақыл берем, түзеймін деп қам жеген адамға екі түрлі нәрсе керек.
Қазақты я қорқытпай, я параламай, ақылменен не жырлап, не сырлап айтқанымен ешнәрсеге көндіру мүмкін емес. Етінен өткен, сүйегіне жеткен, атадан мирас алған, ананың сүтімен біткен надандық әлдеқашан адамшылықтан кетірген. Өздерінің ырбаңы бар ма, пыш-пышы бар ма – осыдан басқа дүниеде еш қызық жоқ деп ойлайды, ойласа да бұрыла алмайды, сөз айтсаң түгел тыңдап тұра алмайды, не көңілі, не көзі алаңдап отырады. Енді не қылдық, не болдық!!!
Жиырма үшінші сөз
Біздің қазақты оңдырмай жүрген бір қуаныш, бір жұбаныш.
Оның қуанышы – елде бір жаманды тауып, я бір адамның жаманшылығы шықса, қуанады. Айтады: құдай пәленшеден сақтасын, о да адаммын деп жүр ау, оның қасында біз сәулелі кісі емеспіз бе, оған қарағанда мен таза кісі емеспін ба деп.
Енді жұбанышы – жалғыз біз бе, елдің бәрі де сүйтіп ақ жүр гой: көппен көрген ұлы той, көппен бірге болсақ болады да деген сөзді жұбаныш қылады.
2. Қарым-қатынас құзіреттілігін қалай түсінеміз?
Ү. Рефлексия
Құрметті әріптестер!!! Өзін-өзі реттеу моделін тағы да еске алып, мағынасына үңілсек. Және өзіміздің реттеу керек тұстарымызға мән берсек.
Бүгінгі коучингке қатысушыларғы үлкен алғысымды білдіремін. Сондай-ақ Абайдың 25-ші сөзіне назар аударсақ. Жалпы ары қарай қалай қарым-қатынас жасауға болады, өзіміздің құзіреттілік дағдыларымызды қалай қалыптастыруға болатынын ойластыра жүрсек.
Жиырма төртінші сөз
Біздің қазақтың достығы, дұшпандығы, мақтаны, мықтылығы, мал іздеуі, өнер іздеуі, жұрт тануы ешбір халыққа ұқсамайды. Бірімізді біріміз аңдып, жаулап, ұрлап, кірпік қақтырмай отырғанымыз.Өстіп, жер жүзіндегі жұрттың қоры болып, бірімізді біріміз аңдып өтеміз бе? Жоқ, қазақ ортасында да ұрлық, өтірік, өсек, қастық қылып, өнерді, малды түзден, бөтен жақтан түзу жолмен іздеп, өрістерлік күн болар ме екен? Әй не болсын! Бірін-бірі құртпай, құрымай тыныш таба ма?